Крупецька громада
Хмельницька область, Шепетівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Крупецької сільської ради

Дата: 13.04.2023 13:18
Кількість переглядів: 177

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Крупецької  сільської ради

Фото без описуКонкурс проводиться  відповідно до Умов проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Крупецької сільської територіальної громади, затвердженого рішенням XXXV сесії VІІІ скликання Крупецької сільської ради від 07.04.2023 року №18   «Про проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти та затвердження Умов проведення конкурсу».

Конкурс проводиться у три етапи:

- І етап – оголошення конкурсу;

- ІІ етап – подання упродовж 10 робочих днів після оголошення конкурсу заявок закладами загальної середньої освіти на участь у конкурсі (з 13.04.2023 р. по 26.04.2023 р.)

- ІІІ етап – визначення переможців конкурсу (з 27.04.2023 р. по 28.04.2023 р.)

Учасниками конкурсу є заклади загальної середньої освіти Крупецької сільської територіальної громади та мають в своїх закладах  не менше  ніж 200 учнів.

Для участі у ІІ етапі закладам освіти необхідно подати до відділу освіти, культури, молоді, спорту та соціального захисту населення Крупецької сільської ради заявку про участь у конкурсі довільної форми, до якої додаються такі документи:

1) пропозиції щодо створення опорного закладу освіти та його філій;

2) план розвитку закладу освіти (до 10 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:

- відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатися в опорному закладі (окремо вказати проєктну потужність опорного закладу, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорного закладу з інших населених пунктів; вказати з яких закладів загальної середньої освіти планується підвезення учнів до опорного закладу; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу перебування у дорозі, транспорт, яким буде здійснюватись підвезення);

- потреба додаткового транспорту для підвезення учнів (вихованців) до опорного закладу освіти;

- наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних спортивних об’єктів, кабінетів природничо-математичного та іншого спрямування, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадкових місць), внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами);

- результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту робіт членів Малої академії наук, інших конкурсів та змагань;

- мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;

- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;

- організація допрофільної підготовки і профільного навчання;

- організація інклюзивного навчання за наявності дітей з особливими потребами;

- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад та досягнення педагогічного колективу;

3) опис інвестиційних потреб опорного закладу (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток педагогів тощо).


« повернутися

Код для вставки на сайт